Blijf verbeteren en klanten bedienen, G-CUT lanceert onderhoudstrainingsactiviteiten

2021-06-16 16:07

fiber laser cutting

Jinan G-CUT CNC Equipment Co., Ltd is een professionele fabrikant van fiberlasersnijmachines. CO2 lasergraveer- en snijmachine, laserlasmachine, lasermarkeermachine, CNC-router etc uit China.

Wij bieden machines van goede kwaliteit met een concurrerende prijs, terwijl we tegelijkertijd de beste after-sales services bieden. Onder de garantie leveren wij de reserveonderdelen gratis als er schade is. En wij bieden de online diensten 24 uur lang aan.

Met de toenemende marktvraag naar Penny drietakt-notch-twists reageren G-CUT CNC-machines actief op de roep van de markt, in overeenstemming met het principe van eerst service, eerst huishoudens, en dan zullen ze geschikt zijn voor industriële merken. Laat lasertechnologie het leven veranderen, G-CUT lanceerde een activiteit om geavanceerde laserkennis te leren op de post-callafdeling. Aan deze trainingsactiviteit voor het leren van kennis van metaallasersnijmachines nam de after-salesafdeling van G-CUT Laser actief deel. Tijdens het leerproces uitte iedereen zijn eigen mening. In de warme sfeer groeit ieders kennis over lasersnijmachines snel. . Het is de moeite waard dat door deze training de zakelijke vaardigheden van G-CUT op de volgende afdeling kunnen worden verbeterd, en het kan ook een betere ervaring voor klanten opleveren.

Ontvang de laatste prijs? We reageren zo snel mogelijk (binnen 12 uur)